2014. május 1., csütörtök

Horgolt tűpárna



A Praktika magazin felhívása kapcsán sokat gondolkodtam azon, hogy hogyan lehetne ötletes és egyedi tűpárnát készíteni. A neten számos variációt találtam, azonban egyik elképzelés sem fogott meg igazán. A szokásos kaktusz és süni persze nekem is eszembe jutott, de miután megláttam, hogy hányan készítettek már ilyet, ezt az ötletet is elvetettem, ahogyan a cuki horgolt kisállatokat, hiszen olyan fura érzés lenne egy aranyos maciba szurkálni a tűket.

Így egy kicsit extrémebb irányban kezdtem el gondolkodni. Mi az, ami még nem elcsépelt, de elég ütős és egyedi? Ekkor beugrott a szemgolyó ötlete. Mikor elmeséltem a férjemnek, láttam rajta, hogy felcsillan a szeme.


A koncepció megvolt, már csak meg kellett valósítani. Egy egyszerű gömböt horgoltam krémszínű fonalból, szemszínnek pedig egy nagyon szép, élénk kéket választottam. Ezután piros és bordó fonalak segítségével izmokat(?) hímeztem a golyóra, ezáltal még élethűbbé téve azt.


Azt még mindenképp le kell írnom, hogy ez a horgolt szemgolyó férjek megdobálására is kiválóan alkalmas. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése