2014. március 27., csütörtök

Gru-féle minyonok Kinder tojás kapszulából



A Kinder tojás kapszulából készített nyuszi sikerén felbuzdulva úgy döntöttem, készítek még néhány hasonló koncepción alapuló figurát, úgyis annyira divatos mostanában.

Nem is kellett sokáig töprengenem, ahogy ránéztem a csokitól már régen megfosztott kapszulára, egy minyon alakját láttam meg benne. Persze lehet, hogy ez annak is köszönhető, hogy épp nem viseltem a kontaktlencsét. Így az elmosódott, homályos kapszula valóban hasonlított a Gru című animációs film vidám szereplőinek egyikére. Sok blogon igencsak felkapott a sárga lényecskék gyártása. Kedvenceim közé tartoznak Sarah sapkái, amelyek mintájából horgolt fejfedőket a Meskán is felfedezhetünk, sajnos általában hivatkozás nélkül. Ami elég bosszantó tud lenni, hiszen tisztában vagyok vele, hogy mennyi idővel és energiabefektetéssel jár egy fotókkal és részletes leírással készült minta megalkotása.

De visszatérve a saját mintámra, ezeknek a kapszuláknak a körülhorgolása, díszítése is viszonylag gyorsan készen van és szintén nagyon jópofák. Véleményem szerint jó dolog régóta nem használt, kacatokként elkönyvelt tárgyakat újra felhasználni vagy átalakítani, ezáltal felesleges dolgaink újra hasznossá, szebbé tehetők.

Először csak egy minyont szerettem volna horgolni, de mikor elérkeztem a szem készítéséhez komoly dilemma elé kerültem. Egy vagy két szeme legyen? Végül úgy döntöttem, hogy az első minyonnak egy lesz, a másodiknak pedig kettő, így senkinek sem kell árválkodnia. Az elsővel gyorsan készen voltam, a másodikkal azonban már kicsit lassabban haladtam, mert mást is „kellett” horgolnom, de erről majd egy másik bejegyzésben.


 
A kész minyonok sokkal jobban mutatnak együtt, kettejükkel játszani is sokkal jobb, több mókás helyzetbe tudnak keveredni. Nem mintha felnőtt létemre játszani szoktam volna a kész amigurumijaimmal…

 

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése