2014. március 13., csütörtök

Kinder tojás kapszulából húsvéti nyuszi horgolása



Mostanában Kinder tojás kapszulák felhasználásával készítettem figurákat, legelőször egy húsvéti nyuszit, ezáltal újra-újrahasznosítva egy már amúgy is újrahasznosított kapszulát (régebben gémkapcsok voltak benne).


Volt egy tökéletes modellem is, az alapminta színeit az egyik törpenyuszim ihlette. Hómancs - becenevén Mici - egy nagyon eleven és vidám rosszcsont, aki szeret ide-oda szökkenve ugrálni. Ilyenkor láthatóan végtelenül boldog. Persze a répát is nagyon szereti, a petrezselymet azonban még annál is jobban, így végül azt is készítettem neki. Úgy tűnik, nem csak az igazi, de a horgolt nyuszimat is elkényeztetem.



A Kinder kapszula körbehorgolása felettébb jó szórakozásnak bizonyult. Tetszett, hogy viszonylag gyorsan elkészült maga a figura, azonban az apró kis részletek jóval több időt igényeltek. De szerintem nagyon megérte, mert így lett teljes az összkép, ráadásul pont az ilyen aprólékos munkát szeretem a horgolásban a legjobban.


Ennek a projektnek az anyagköltsége szinte nulla, hiszen a megmaradt anyagokat tudtam felhasználni, ami szintén egy újabb érv az elkészítése mellett. Biztos vagyok benne, hogy nem ez volt az utolsó Kinder kapszula játékom, már több ötletem is van. Lehet, annyi kapszula fog kelleni, hogy végül kénytelen leszek sok-sok Kinder tojást venni és enni. Sebaj.

A következő bejegyzésben szeretném az ingyenes mintát is közzétenni, szóval érdemes lesz benézni hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése