2014. február 13., csütörtök

Horgolt szívecskék Valentin-nap alkalmából



Ezen a hetén szívecskéket gyártottam. Különböző színűeket és mintájúakat horgoltam, ha már úgyis közeleg a Valentin-nap (Bálint-nap). Mikor máskor élhetném ki a szívek iránti rajongásomat, ha nem most?
Régebbről volt egy alap mintám, melyet a Meskán található szíves szalvétagyűrűnél is használtam.


Sajnos hajlamos vagyok arra, hogy a munka hevében nem írom fel az egész mintát. Általában elkezdem, de utána mindig közbejön valami. Legtöbbször az a probléma, hogy annyira belemerülök a horgolásba és a minta kitalálásába, hogy a mintát munka közben nem írom fel és csak a végén jut eszembe, hogy azt is kellett volna. Máskor pedig annyira rövidítek, hogy hetek múlva már nem is tudom, hogy annak idején mire is gondoltam.
Ezen a héten azonban tudatosan törekedtem arra, hogy mindent pontosan leírjak. Egyáltalán nem volt egyszerű, de végül sikerült. Jelenleg 5 különböző szív horgolásminta büszke tulajdonosa vagyok.






A szívek magukban is aranyosak pl. egy kislány sapijára, pulcsijára felvarrva, vagy ha valakinek ez a jele az oviban (nekem is ez volt), de jelenlegi véleményem szerint (ami persze valószínűleg megváltozna, ha lenne egy kislányom) legjobban szalvétagyűrűn érvényesülnek. Elkészítésük egyszerű, viszonylag gyorsan készen vannak és ami a legfontosabb: hozzájárulnak a megfelelő hangulat megteremtéséhez egy romantikus estén vagy akár egy esküvői vacsorán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése