2014. január 30., csütörtök

Az első saját mintám

Az első saját mintám egy maci volt, mert mindig is szerettem a játékmackókat. Elkészítésének nem volt különösebb célja, saját szórakoztatásomra horgoltam és azért, hogy gyakoroljak. Az évek során ráragadt a „Mr. Bean maci” név, annak ellenére, hogy nemigen hasonlít rá.


A második, ugyanilyen mackót azonban édesanyámnak készítettem anyák napjára, ezért rendkívüli tökéletességre törekedtem. Sokkal jobban sikerült, mint az előző, sokkal kidolgozottabb lett, egy kicsit megdolgoztam az arcberendezését. :) Azonban még nem állt készen arra, hogy tökéletes ajándék legyen. Anyukám nagyon szereti a virágokat, így adta magát az ötlet, hogy a maci tartson a mancsában egy vidám, színes virágot. Ezzel a kis plusszal nagyszerű ajándékká vált, anyukám nagyon örült neki.


Azóta már több amigurumi mackót is készítettem, az egymást követő változatok rendre aranyosabbra sikerülnek. Igyekszem mindig saját személyiséggel felruházni őket, így sohasem lesz két ugyanolyan amigurumi, még ha ugyanabból a mintából horgolok is. A kialakuló személyiség tükrözi saját lelkiállapotomat, hangulatomat, az aktuális divatot, de legjobban az befolyásol, hogy kinek készítem az új alkotásomat.

Szeretném, ha ez a kis mackó nem csak az anyukám és az én életemet tenné boldogabbá, hanem a tiéteket és szeretteitekét is, ezért jövő héten megosztom veletek a maci mintáját. Addig is szerezzetek be barna fonalat és készítsetek elő egy horgolótűt.

1 megjegyzés: