2014. április 3., csütörtök

Drága férjem teknősös pólója



Férjem ajándékba kapott egy reklámpólót (szerinte pólóing vagy galléros póló), amelyen egy viszonylag nagy, ráadásul nem túl szép logó éktelenkedett, ezért sokáig nem is használta csak a helyet foglalta a szekrényben. Egyik nap azonban, amikor már alig volt tiszta pólója, eszembe jutott, hogy milyen jó lenne, ha horgolnék valamit, amivel eltakarhatom a logót. Már csak ki kellett találnom, hogy mit. Mivel az eltakarandó rész egy fektetett ovális alakot formált, egy aranyos teknős egész jó ötletnek tűnt, egyébként is hét imádnivaló teknős lakik még velünk.


De a tervet előbb engedélyeztetni kellett a megrendelővel, vagyis a mindenkinél kritikusabb férjemmel. Szerencsére a vázlatrajz tetszett neki, így nekikezdhettem a horgolásnak. A ház ura – mint már említettem – elég kényes minden kis részletre, nekiállt lekaparni a reklámot, mert „az teljesen felesleges” a pólójára. Csekély egy órájába telt…

Először meghorgoltam a teknős páncélját, majd elkészítettem a fejet, a lábakat és a farkincát. Kezdetben mosolygós szájat hímeztem neki, hogy aranyos legyen. Ezután kézzel felvarrtam a pólóra. Már itt abbahagyhattam volna, mert a férjem elégedett volt az eredménnyel. Végül közös megállapodással arra jutottunk, hogy bár a teknős készen van, de a mű még nem teljes. Szinte már hiányzott mögüle... valami. Ugyanis mindig nagy meglepődéssel figyeljük, amikor egy teknősből „kirobban a matéria”. Egy ilyen eset után általában fetrengünk a nevetéstől.


Így lett ez a férjem egyik kedvenc pólója, ezért is ilyen viseltes. Sajnos ezt még a kezdeti időkben horgoltam, amikor még olcsóbb, kevésbé jó minőségű fonalakkal dolgoztam.


A kis kiegészítés miatt csak néhány helyen lehet viselni, de a férjem mindig olyan büszkén virít benne, szóval abszolút megérte. Remélem, ezek után nem pártol el tőlem egyik olvasóm sem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése